Historie wydawców z serii „10 na 10”: Zwycięskie podejście Sportonline.de

wtorek, 21 maja 2013 | 10:01

Labels: , , ,

Co tydzień, aż do dziesiątych urodzin AdSense, które wypadają 18 czerwca, przedstawiamy kolejne historie sukcesu naszych wydawców. Czytaj dalej, by poznać jednego z wydawców, o których opowiemy w tym tygodniu. Przypominamy, że Ty również możesz przesłać do naszego zespołu swoją historię sukcesu.

Na początku Matthias Sandner i jego dwaj koledzy zarządzali witrynami o tematyce technologicznej. Z czasem postanowili stworzyć nową witrynę poświęconą ich wspólnej pasji – piłce nożnej. Pomysł zrealizowali w 2011 r., uruchamiając w Niemczech witrynę Sportonline.de, którą zarządzają obecnie przy pomocy małego zespołu pracowników. Matthias był już wydawcą AdSense od 2007 r., więc wdrożenie AdSense w Sportonline.de było jedną z pierwszych rzeczy, które zrobił.



AdSense stanowi teraz 50-60% całkowitego przychodu Sportonline.de z reklam i jest ważnym elementem finansowego zaplecza nowej witryny. Matthias zauważył, że w jego witrynie największą skuteczność ma długi baner o rozmiarze 728 x 90 z włączonym wyświetlaniem reklam tekstowych i graficznych. Witryna Sportonline.de jest stosunkowo nowa i nadal się rozwija, dlatego zespół przeznacza większość zarobków z AdSense na tworzenie nowych treści i opłacanie pracowników. „Program AdSense jest nie tylko skuteczny” – mówi Matthias. „Jest również przejrzysty i łatwy w użyciu”. Członkowie zespołu nie muszą zajmować się sprzedażą reklam i mają czas na rozwijanie witryny.

Matthias jest zadowolony z efektów, jakie daje AdSense. Obecnie pracuje nad powiększaniem bazy użytkowników i zwiększaniem dochodów z witryny. Korzysta również z innych usług Google – na przykład Analytics dostarcza dane, dzięki którym może dalej doskonalić witrynę. Oprócz tego witryna Sportonline.de ma już wielu obserwatorów w Google+, gdzie Matthias i jego zespół publikują treści i komunikują się z ponad 35 tys. fanów.

Aby dowiedzieć się więcej o sukcesie Sportonline.de, przeczytaj całą historię. Już wkrótce przedstawimy kolejną historię sukcesu z serii „10 na 10”, którą publikujemy w oczekiwaniu na dziesiąte urodziny AdSense.

0 Komentarze: