Wielu wydawców pyta nas, jaka jest najlepsza recepta na sukces w programie AdSense. Nie mamy na to jednoznacznej odpowiedzi, ale naszym zdaniem najlepszym kierunkiem jest dbanie o jakość treści i wygodę użytkowników. Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych wskazówek, które ułatwią projektowanie i organizowanie treści witryny z ogólnym naciskiem na jej jakość.
  • Nie należy tworzyć wielu stron lub witryn o podobnej treści. Zamiast mnożyć witryny, lepiej zadbać o ich wysoką jakość. Bogactwo informacji i autentyczność treści pozwolą przyciągnąć do witryny dużą liczbę użytkowników i zapewnić im odpowiedni komfort. Internauci szanują swój czas, a szukając informacji, nie lubią się wysilać ani przerzucać niezliczonych stron, subdomen i witryn z ogólnymi lub powielonymi treściami. Jeśli masz strony lub witryny, które są podobne do siebie albo zostały utworzone według szablonu, być może warto je połączyć. 
  • Pomyśl o treściach, które zachęcą użytkowników do wielokrotnego odwiedzania witryny. Tworząc treści do witryny, zadaj sobie pytanie, czy wartość prezentowanych informacji lub usług jest porównywalna z witrynami o podobnej tematyce. Warto wysilić się i stworzyć oryginalną treść, która odróżni Twoją stronę od innych. Dzięki temu wyniki wyszukiwania będą użyteczne, a użytkownicy będą chętnie na nią wracali. 
  • Umieść w witrynie obiecywane informacje lub usługi. Niektórzy wydawcy tworzą witryny, które tylko z pozoru oferują produkty lub usługi, a w rzeczywistości zwodzą użytkowników, nakłaniając ich do odwiedzenia kilku stron i obejrzenia znajdujących się tam reklam. Wywołuje to negatywne wrażenia u użytkownika i powoduje, że taka witryna jest postrzegana jako niegodna zaufania. Używaj słów kluczowych odpowiednich do treści witryny i zapewnij użytkownikom łatwy dostęp do produktów lub usług, które oferujesz. 
Do sukcesu nie da się dojść na skróty. Tworzenie witryny o wysokiej jakości wymaga czasu i wysiłku. Z naszych obserwacji wynika, że największe i długotrwałe sukcesy w naszej sieci odnoszą wydawcy, którzy koncentrują się na użytkownikach, a nie na technikach szybkiego zysku. Więcej informacji znajdziesz we Wskazówkach dla webmasterów Google oraz sekcji zasad w Centrum Pomocy AdSense.