Spersonalizowane wskazówki optymalizacyjne

wtorek, 10 stycznia 2012 | 16:00

Labels:

Od wielu z Was dostajemy sygnały, że wskazówki optymalizacyjne programu AdSense, o których często mówimy, są dla Was pomocne, ale nie zawsze jesteście pewni, jak je zastosować w Waszych witrynach. Wydaje się oczywiste, że duże formaty są skuteczniejsze, ale które z małych formatów warto wymienić i zastąpić innym rozmiarem? W ciągu ostatniego roku staraliśmy się częściej przesyłać naszym wydawcom spersonalizowane podpowiedzi, jak optymalizować witryny. Odpowiadaliśmy na tego typu pytania, aby nasze ukierunkowane, dostosowane do odbiorcy i przydatne wskazówki przekazać jak największej liczbie wydawców.

Kryteria doboru wskazówek, które Ci przekazujemy, mogą być różne, ale główna zasada jest zawsze ta sama: kontaktujemy się z Tobą tylko wtedy, gdy widzimy, że proponowane zmiany mogą przynieść Ci istotne korzyści. Kilka historii sukcesu opisanych na blogu AdSense dotyczy właśnie wydawców, którzy zastosowali nasze konkretne sugestie dotyczące ich witryn. Na przykład witryny Surgerysquad.com, sf.funcheap.com i careerplanner.com po wprowadzeniu sugerowanych przez nas zmian zanotowały wzrost dochodów z AdSense o 50-200%.

Choć nie zagwarantujemy takich samych wyników wszystkim wydawcom, możemy zapewnić, że każdą wskazówkę tworzymy po wnikliwej analizie całej naszej sieci reklamowej, szukając możliwości istotnych ulepszeń usługi AdSense w Twojej witrynie. Ciągle analizujemy skuteczność różnych konfiguracji AdSense we wszystkich rodzajach witryn, regionach i ustawieniach, by sprawdzić, które zmiany i poprawki będą najlepsze dla Twojej witryny.

Gdy znajdziemy określony sposób, by ulepszyć Twoje ustawienia AdSense, wyślemy Ci powiadomienie e-mailem (na adres wskazany jako Twój kontaktowy e-mail i tylko, jeśli wybierzesz Sugestie dotyczące skuteczności) lub bezpośrednio na Twoje konto AdSense. Wysyłaliśmy już takie wiadomości, ale od tego miesiąca zauważysz w nich dodatkowy wers, w którym będziemy informować Cię, że ta wiadomość zawiera wskazówkę optymalizacyjną dopasowaną do Twojej witryny i układu reklam. W dalszym ciągu udoskonalamy sygnały pozwalające Ci na zwiększenie dochodów i sposoby dostarczania tych informacji w ramach Twojego konta AdSense.

Zwróć więc uwagę, czy w Twojej skrzynce e-mail lub na koncie AdSense nie pojawiły się nowe wskazówki optymalizacyjne. Zależy nam, by Twoja witryna osiągnęła sukces dzięki AdSense, i mamy nadzieję, że przesyłane przez nas sugestie pomogą Ci lepiej wykorzystywać do tego nasze usługi. Podobnie jak w przypadku wszystkich naszych wskazówek optymalizacyjnych, zachęcamy Cię do testowania i wyboru ustawień, które najlepiej sprawdzą się w Twojej witrynie i zadowolą użytkowników.

1 Komentarze:

Marcin Kosedowski pisze...

Wczoraj otrzymałem pierwszą spersonalizowaną wskazówkę. Mimo wątpliwości co do sensu takiej zmiany postanowiłem ją przetestować i muszę powiedzieć, że... działa!

Może CTR spadł o kilkanaście procent, ale RPM wzrósł o 50%(!).

Bardzo dziękuję i czekam na kolejne wskazówki!