Nowe funkcje Centrum oceny reklam zapewniają oszczędność czasu i lepszą kontrolę nad reklamami

środa, 30 kwietnia 2014 | 11:43

Labels:

Wydawcy często proszą nas, by mogli kontrolować wyświetlane reklamy i mieli dostęp do informacji na ich temat. Wielu z Was korzysta już z Centrum oceny reklam, by je sprawdzać i kontrolować. Od dziś możecie stosować nowe funkcje, które pozwolą oszczędzić czas i usprawnić proces oceny.

Nie musicie już tracić czasu na ocenianie dwa razy tej samej reklamy. Teraz możecie zobaczyć, które zostały już ocenione, zaznaczając pole wyboru „Pokaż sprawdzone reklamy” w prawym górnym rogu Centrum oceny reklam.

Funkcja „Pokaż sprawdzone reklamy"

Widżet rozmiaru reklamy to kolejna nowa opcja, która ułatwia sprawdzanie reklam – pozwala je filtrować według rozmiaru. Jeśli na przykład chcecie ocenić na swojej stronie tylko banery, można je łatwo i szybko znaleźć. Ciągle pracujemy nad optymalizacją tej funkcji, co oznacza, że widżet może nie wykryć od razu każdej reklamy danego rozmiaru, ale wyszuka większość z nich.

Nowy widżet rozmiaru reklam

Większą kontrolę uzyskacie też dzięki ulepszonej funkcji reklam pokrewnych. W ciągu najbliższych kilku dni funkcja ta zacznie identyfikować reklamy zawierające takie samo logo i łączyć je w grupę, którą będziecie mogli zablokować lub wyświetlać w swojej witrynie. Ta funkcja obejmie też reklamy zawierające taki sam film.

I jeszcze jedna dobra wiadomość: zmodernizowaliśmy Centrum oceny reklam – zupełnie nowy interfejs użytkownika zapewnia szybką i łatwą nawigację. Wypróbujcie te nowe funkcje już dziś. Ciągle staramy się ulepszać to narzędzie, aby było dla Was jak najbardziej użyteczne – zachęcamy więc, abyście informowali nas na stronie AdSense w Google+, jakie inne funkcje byłyby dla Was przydatne.

2 Komentarze:

Tamboen Erland pisze...

Thanks :D
http://tamboenman.blogspot.com

Marek Miszewski pisze...

Google dobra rzecz