Większa kontrola nad zaawansowanymi funkcjami formatu reklamy

poniedziałek, 7 października 2013 | 18:11

Labels:

Zawsze szukamy nowych sposobów na ulepszenie formatów naszych reklam, aby Twoja witryna mogła generować większe przychody. Co jakiś czas wprowadzamy nowe funkcje, by Twoje jednostki reklamowe były jak najskuteczniejsze. Są to np. klikalna ikona strzałki w reklamach tekstowych, wyświetlanie reklam displayowych o podobnym rozmiarze i – najnowsza zmiana – wprowadzenie favicon w reklamach tekstowych.

Wprowadziliśmy te ulepszenia, by zwiększyć skuteczność reklam, jednak zdajemy sobie sprawę, że być może nie każdy chce je stosować. Otrzymywaliśmy prośby od wydawców o większą kontrolę nad sposobem wyświetlania reklam w witrynach, dlatego wprowadziliśmy możliwość rezygnacji z korzystania z poniższych zaawansowanych funkcji formatu reklamy:

  • Reklamy displayowe o podobnych rozmiarach – wyświetlanie mniejszych, ale skuteczniejszych reklam displayowych w większych jednostkach reklamowych.
  • Rozszerzone reklamy tekstowe – wyświetlanie reklam tekstowych z funkcjami zwiększającymi skuteczność, takimi jak zdjęcia produktu, favicony czy klikalne ikony strzałek. 
  • Reklamy rozwijane – wyświetlanie reklam multimedialnych, które użytkownik może rozwinąć poza pierwotny obszar jednostki reklamowej.
  • Rozszerzone reklamy displayowe – wyświetlanie reklam displayowych z funkcjami zwiększającymi skuteczność, takimi jak podświetlanie elementu po najechaniu na niego kursorem myszy.
  • Animowane reklamy displayowe – wyświetlanie niestatycznych reklam displayowych (np. graficznych), takich jak reklamy w formacie Adobe Flash albo GIF (format plików animowanych).

Zanim zrezygnujesz z któregoś z tych udoskonaleń, pamiętaj, że zostały one stworzone, by zwiększyć skuteczność jednostek reklamowych. Wyłączenie tych funkcji może mieć negatywny wpływ na Twoje przychody. Każda rezygnacja zostanie zastosowana na poziomie konta, a nie tylko dla pojedynczych jednostek reklamowych.

Aby zrezygnować z dowolnej z tych funkcji, wystarczy kilka prostych kroków. Mamy nadzieję, że większa kontrola nad tymi funkcjami będzie pomocna przy podejmowaniu decyzji związanych z wyglądem reklam w Twojej witrynie.

0 Komentarze: