Ikony favicon w reklamach tekstowych pomagają poprawić wrażenia użytkowników witryny

poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | 17:43

Labels:

Nieustannie pracujemy nad udoskonalaniem formatów reklam, by zwiększyć wygodę użytkowników i reklamodawców. Dzisiaj z przyjemnością ogłaszamy, że w reklamach tekstowych można już umieszczać ikony favicon. Favicon to niewielka ikona, której reklamodawcy mogą użyć do oznaczenia swojej witryny. Może to być na przykład logo ich firmy.

Często eksperymentujemy z niewielkimi zmianami w wyglądzie reklam tekstowych i sprawdzamy, jaki mogą mieć wpływ na wygodę użytkowników i zarobki wydawców. Okazuje się, że dzięki dodaniu ikony favicon reklamy są bardziej rozpoznawalne dla użytkowników. Jest to korzystne i dla Ciebie, i dla reklamodawców, którzy wyświetlają reklamy w Twoich witrynach.


2 Komentarze:

K. pisze...

Witam, może komentarz nie będzie w 100% związany z postem, ale pewno ma wpływ na wyświetlenia reklam.

Mianowicie problem dotyczy autoryzacji witryn reklamowych. Niejednokrotnie zdarza się, że chcąc autoryzować witrynę zostaje ona odrzucona, ktoś popełnia literówkę w adresie. Niestety takie pomyłki skutkują zablokowaniem dalszej autoryzacji. Nie istnieje żaden guzik anuluj czy edytuj.

Problem pośrednio był rozwiązywany na forum w tym wątku: https://productforums.google.com/forum/#!mydiscussions/adsense-pl/5WV-7IzindY

Ja również spotkałem się z podobnym problemem i nie ukrywam zależałoby mi na wyjściu z tego impasu, by móc dalej bez przeszkód współpracować z Google. Mój problem opisałem również na forum: https://productforums.google.com/forum/#!mydiscussions/adsense-pl/Wunn3RcmczY

Proszę, jeśli są Państwo w stanie przekazać problem dalej, będę naprawdę wdzięczny.

Pozdrawiam

doctor pisze...

Pytanie czy ten favicon pomoże, czy raczej zaszkodzi całemu systemowi? Bo o ile strona www ma ładną i rozpoznawalną ikonkę, to jest ok. Ale wiele witryn nie ma w ogóle favicona. Czy nie lepiej wtedy byłoby nie wyświetlać tej kulki w ogóle? Pozdrawiam