Historie wydawców z serii „10 na 10”: Zrób to sam z Cut Out + Keep

czwartek, 30 maja 2013 | 18:11

Labels: , , ,

Co tydzień, aż do dziesiątych urodzin AdSense, które wypadają 18 czerwca, przedstawiamy kolejne historie sukcesu naszych wydawców. Czytaj dalej, by poznać jednego z wydawców, o których opowiemy w tym tygodniu. Przypominamy, że Ty również możesz przesłać do naszego zespołu swoją historię sukcesu.

Cat zaczęła od pisania bloga Cut Out + Keep, na którym przedstawiała swoje pomysły na wyroby rękodzielnicze. Przy pomocy swojego partnera biznesowego i narzeczonego, Toma, Cat zmieniła bloga w popularną społeczność osób interesujących się rękodziełem. Obecnie ponad 140 000 zarejestrowanych użytkowników korzysta z witryny, aby dzielić się z innymi własnymi doświadczeniami w tym zakresie. W miarę rozwoju witryny mieszkająca w Edynburgu para postanowiła skorzystać z AdSense, by na niej zarabiać, a jednocześnie nie tracić czasu na sprzedaż reklam. „Żadne z nas nie zna się na sprzedaży” – przyznaje Tom. „Nie chcemy sprzedawać reklam. Wolimy skupić się na budowaniu witryny, bo to jest właśnie naszą wielką pasją. Uważamy AdSense za naszego trzeciego pracownika”.



Dzięki przychodom z AdSense Tom mógł zrezygnować ze swojej drugiej pracy i całkowicie skupić się na witrynie. Niedawno Cat i Tom uczestniczyli w warsztatach „Rozwijaj się z Google dla wydawców”, które odbyły się w Edynburgu, by dowiedzieć się, jak poprawić skuteczność witryny. Od czasu, gdy wprowadzili zalecone im na warsztatach przez specjalistę ds. optymalizacji zmiany, które objęły aktualizację formatów reklam i rozpoczęcie pracy z DoubleClick for Publishers (DFP) dla małych firm, przychody Cat i Toma wzrosły czterokrotnie.

Przeczytaj całą historię i dowiedz się więcej o doświadczeniach Cat i Toma z AdSense. A może Ty również chcesz opowiedzieć swoją historię sukcesu? Chętnie ją poznamy!

0 Komentarze: