Poprawiamy naszą współpracę: ochrona przed nieprawidłowymi działaniami

wtorek, 11 grudnia 2012 | 15:39

Labels:

Wydawcy stanowią siłę napędową internetu, a my dokładamy wszelkich starań, by pomagać im rozwijać działalność online. Tylko w ostatnim roku daliśmy naszym wydawcom AdSense możliwość zarobienia 6,5 mld USD. Inwestujemy też mnóstwo czasu i pieniędzy w tworzenie i optymalizację systemów, stosujemy zaawansowane algorytmy i zatrudniamy osoby, które osobiście sprawdzają poszczególne elementy – wszystko po to, by w witrynach wyświetlać tylko dobre reklamy i nie obciążać reklamodawców za nieprawidłowe kliknięcia. Gdy wszystko działa sprawnie, reklamodawcy ufają naszej sieci, inwestują w nią i generują przychody dla wydawców, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z ciekawych, bezpłatnych treści w internecie.

Zdarzało się jednak i tak, że konta niektórych wydawców były zawieszane, a nawet wyłączane, a oni nie zawsze wiedzieli, dlaczego tak się stało ani jak naprawić sytuację. Takie zdarzenia mogą być bardzo frustrujące. Dlaczego do nich dochodzi?

Chociaż znakomita większość wydawców rejestruje się w AdSense w dobrej wierze, czasem pojawiają się również osoby, które mają złe intencje. Oczywiście nie możemy ujawnić wszystkich metod, które stosujemy, by zabezpieczać naszą sieć przed takimi witrynami i nieprawidłowymi kliknięciami. Czasami jednak te same narzędzia prowadzą do wyłączenia kont dobrych wydawców, których witryny stały się źródłem nieprawidłowych działań. Dlatego wprowadzamy pewne zmiany, które pomogą nam to zmienić:

  • Obecnie, w przypadku wykrycia nieprawidłowych działań, zwracamy większą uwagę na czas uczestnictwa danego wydawcy w programie. Zamiast od razu wyłączać konto zaufanego wydawcy, możemy je na przykład zawiesić. W przyszłości planujemy bezpośrednio współpracować z większą liczbą wydawców i rozwiązywać powstałe problemy bez potrzeby wyłączania konta (nadal jednak wydawcy będą odpowiedzialni za wszelkie nieprawidłowe działania). 
  • Udostępniliśmy wydawcom narzędzia, dzięki którym mogą nam przesyłać bardziej szczegółowe informacje. Nowy formularz odwołania powinien pomóc w szybszym rozwiązywaniu problemów. 
  • Podajemy więcej informacji o przyczynach nieprawidłowych działań. Jeśli odkryjemy, że naruszasz nasze zasady, otrzymasz e-maila i powiadomienie na konto, w których znajdziesz szczegółowe informacje i instrukcje. O wszystkich przyczynach nieprawidłowych działań możesz też przeczytać w Centrum zasobów na temat jakości reklam wyświetlanych w AdWords, które jest obecnie dostępne w większości języków obsługiwanych w AdSense. 
  • Niezależnie od tego, czy chcesz tylko odświeżyć wiedzę, czy właśnie tworzysz swoją pierwszą jednostkę reklamową, możesz przeczytać zasady dotyczące ruchu z reklam w naszej rozszerzonej Akademii AdSense
  • Aby pomóc wydawcom uniknąć najczęstszych błędów, rozpoczynamy publikację nowej serii filmów, które wyjaśnią, na czym polegają niektóre z naszych zasad i jak skutecznie ich przestrzegać. Pierwszy z naszych filmów jest właśnie o nieprawidłowych kliknięciach.

Wspólnie z naszymi wydawcami chcemy wzmacniać sieć AdSense – utrzymywać konta uczciwych wydawców w dobrej kondycji i chronić reklamodawców oraz użytkowników przed oszukańczymi działaniami. Dlatego też, aby zapewnić naszym partnerom wsparcie w trudnych sytuacjach, wprowadzamy zmiany – takie jak te, o których dziś wspominamy. Zaplanowaliśmy więcej zmian jeszcze na ten rok – regularnie zaglądajcie na naszego bloga, by się o nich dowiedzieć.

7 Komentarze:

Travis pisze...

Szkoda, że dopiero teraz... Moje konto AdSense zostało zawieszone niecałe 3 miesiące temu po kilku latach współpracy, wielu zrealizowanych wpłatach na moje konto i pomimo braku jakiejkolwiek ingerencji w reklamy przez wiele miesięcy. Nagle, ni z gruszki ni z pietruszki dostałem e-mail, że moje konto zostało wyłączone. Zero jakiejkolwiek informacji. Zawsze jestem gotowy podejmować działania jeżeli coś jest nie tak, staram się jak mogę, jednak jestem tylko człowiekiem i zdarza mi się popełnić błąd. Wystarczy tylko zwrócić uwagę, cokolwiek, jeden email, dać dobę na wprowadzenie zmian. Niestety do dnia dzisiejszego nie mam pojęcia dlaczego moje konto zostało wyłączone. Odwołanie oczywiście odrzucono. Przykro mi, że po tylu latach tak po prostu wyłączono mi konto. Zawsze działałem w dobrej wierze, kokosów nie zarabiałem i wydaje mi się, że grałem fair. Mimo to dostałem dożywotniego bana bez możliwości jakiejkolwiek szansy. Smutne to. Nie powinno tak się robić. :-(

piotr kaługa pisze...

Przyłączam sie do kolegi wyzej. zalozylem swojego pierwszego bloga wczoraj rano. moj pierwszy blog w zyciu. wyczytalem ze google daje swietne mozliwosci. napisalem kilka postow. kolejne sie pisza. chcialem dodac adsense i uczestniczyc w tym programie po czym otrzymalem odmowe i wylaczenie konta dzis. No przepraszam bardzo kurcze nie znam sie na tym , czesto odwiedzalem mojego bloga, dodawalem posty, edytowalem je , sprawdzalem czy cos nowego sie pojawilo a google wylaczylo mi konto po 35 godzinach posiadania bloga. Oczywiscie mail z reklamacja zostal olany i w odpowiedzi otrzymalem informacje ze nie zostalo wylaczone z powodu zlych wyswietlen czy klikniec i ze nic nie zrobia w zwiazku z tym. Skoro oferujecie usluge oraz jakis support to do ciezkiej anielki skoro wylaczyliscie konto bez powodu to chyba tutaj GOOGLE gra nie fair a nie uzytkownicy czy inne osoby. Slabo SLABO SLABO

Damian Dynarowicz pisze...

Witam,

Skandal dla prasy i medów na całym świecie!!! To ja tyram jak mogę aby rozreklamować strony i zarobić na reklamach na rodzinę a wy wyłączacie mi konto adsense bo uzbierała się suma do wypłaty? Co za skandal!!! Google zabiera moje ciężko zarobione pieniądze! SKANDAL i psrawa dla prawnika i prasy!

Damian Dynarowicz pisze...

TO JEST SKANDAL!!!!!

Skandal dla prasy i medów na całym świecie!!! To ja tyram jak mogę aby rozreklamować strony i zarobić na reklamach na rodzinę a wy wyłączacie mi konto adsense bo uzbierała się suma do wypłaty? Co za skandal!!! Google zabiera moje ciężko zarobione pieniądze! SKANDAL i kpina, to sprawa dla prawnika i prasy i mediów!
Trzeba wysłać miliard SMAPU o tym incydencie i sprzestrzec innych!
KILKA MIESIĘCY zbierałą się suma do 70 euro z kilkunastu stron z których niektóre mają po tysiąc unikalnych odwiedzin dziennie, suma się uzbierała powyżej 70 euro aby mogła zostać wypłacona teraz i przed samą wypłatą google zablokowało konto a kasę zajebało bo oczywiście ma za mało kasy! Google mnie okrada! Okradło mnie GOOGLE! LUDZIE GOOGLE OKRADA!

Damian Dynarowicz pisze...

TO JEST SKANDAL!!!!!

Skandal dla prasy i medów na całym świecie!!! To ja tyram jak mogę aby rozreklamować strony i zarobić na reklamach na rodzinę a wy wyłączacie mi konto adsense bo uzbierała się suma do wypłaty? Co za skandal!!! Google zabiera moje ciężko zarobione pieniądze! SKANDAL i kpina, to sprawa dla prawnika i prasy i mediów!
Trzeba wysłać miliard SMAPU o tym incydencie i sprzestrzec innych!
KILKA MIESIĘCY zbierałą się suma do 70 euro z kilkunastu stron z których niektóre mają po tysiąc unikalnych odwiedzin dziennie, suma się uzbierała powyżej 70 euro aby mogła zostać wypłacona teraz i przed samą wypłatą google zablokowało konto a kasę zajebało bo oczywiście ma za mało kasy! Google mnie okrada! Okradło mnie GOOGLE! LUDZIE GOOGLE OKRADA!

campaigns pisze...

American Apparel | American Apparel Clothing | American Apparel T Shirts | Wholesale American Apparel | American Apparel USA

Motherboard Reviews | Asus Motherboards | Intel Motherboards | Msi Motherboards | Laptop Motherboard | Dell Motherboard

Ancient Wonders Of The World | Wonder Of The World | The Wonders Of The World | Wonder World Park | Wonder World Cave | Great Wonders Of The World

Memory Foam Pillow | Designer Pillows | Floor Pillows | Decorative Pillows | Sofa Pillows | Body Pillow | Cheap Pillows | Pillows Decorative | Couch Pillows

Knox Handroid | Knox Gloves | Knox Biomech | Knox Handroid Gloves | Knox Motorcycle | Hand Armor Gloves | Motorcycle Armor | Knox Hand Armor

Ebay Motors Parts | Ford Motor Parts | Electric Motor Parts | Factory Motor Parts | Chinese Motor Parts | Outboard Motor Parts | Motor Parts Max

Dell Products | Apple Products | Hair Products | Green Products | Beauty Products | New Products | 3m Products | Product Design

Car Accessories | Pink Accessories | Computer Accessories | Mens Accessories | Fashion Accessories | Running Accessories | Travel Accessories

Civil War Pics | Pics Of Rabbits | Cell Phone Pics| Pics Of Tigers | Blue Waffle Pic | Cute Puppy Pics | Pic Of Dogs | Pics Of Kittens

Baby Petticoat | Petticoat Crinoline | Petticoat Dresses | Pink Petticoat | Petticoat Training | Petticoat Boy | Crinoline Skirt | Petticoat For Girls

Eleri♥ pisze...

Witam, mam wielki problem z kontem Adesne i mam nadzieję, że ktoś go rozwiąże. Już chyba po raz setny wysylałam zgłoszenie, dalej mnie odrzucono. Nie wiem co się dzieje, prowadzę bloga o sobie, nie zawiera on żadnych treści niewskazanych itp. Moze to chodzi o to, że niedawno zmieniłam jego adres a w zgłoszeniu jest stary? Można to jakoś zmienić?
Liczę na pomoc...