Społecznościowe piątki: śledź i mierz skuteczność swojej strony w Google+

piątek, 9 listopada 2012 | 18:00

Labels: ,

Wiemy, jak bardzo wydawcy cenią sobie twarde dane – w zeszłym tygodniu pisaliśmy o Echu Google+, a dziś pokażemy, jak sprawdzić wpływ swojej strony Google+ za pomocą Google Analytics.

Jeśli używasz Google Analytics do pomiaru ruchu i interakcji użytkowników z Twoimi stronami internetowymi, zachęcamy Cię również do korzystania z raportów społecznościowych, które pomogą Ci monitorować skuteczność Twoich działań w mediach społecznościowych. Raport „Źródła interakcji społecznościowych” przedstawia sieci społecznościowe, które generują ruch w Twojej witrynie lub na konkretnej stronie. Dowiesz się z niego, które wpisy są popularne w różnych sieciach. Możesz też porównać czas spędzony w Twojej witrynie przez użytkowników pochodzących z różnych sieci i sprawdzić, w której z nich Twoja witryna jest najbardziej popularna.

Zobacz też raport „Udostępnianie w interakcjach społecznościowych” i dowiedz się, które z Twoich przycisków udostępniania w mediach społecznościowych klikają użytkownicy i jakie treści polecają. Analytics automatycznie rejestruje kliknięcia +1-ek w Twojej witrynie. Możesz także łatwo ustawić raportowanie Analytics dla innych wtyczek społecznościowych.

Wypróbuj te raporty, by lepiej zrozumieć wpływ Twoich działań społecznościowych na zaangażowanie użytkowników. 

Teraz już możesz czerpać korzyści z usługi Google+ i monitorować za jej pomocą skuteczność swojej witryny. Za tydzień przedstawimy historię sukcesu jednego z wydawców i podamy więcej przydatnych wskazówek. Miłego weekendu!

0 Komentarze: