Oszczędzaj czas dzięki paskowi narzędzi Google Publisher Toolbar

czwartek, 5 lipca 2012 | 17:38

Labels: ,

Ciągle szukamy nowych sposobów, by zapewnić łatwiejszą obsługę naszych narzędzi, oszczędność czasu i dokładniejsze określanie skuteczności konta. Dlatego przygotowaliśmy pasek narzędzi Google Publisher Toolbar, przydatne rozszerzenie do przeglądarki Chrome dostępne we wszystkich wersjach językowych AdSense. Pasek narzędzi Google Publisher Toolbar pozwala wyświetlać dane o skuteczności konta AdSense, analizować statystyki dotyczące jednostek reklamowych i blokować reklamy na podstawie ich treści lub adresu URL. Wszystko to jest dostępne podczas wyświetlania witryny w przeglądarce Chrome.

Po zainstalowaniu tego paska narzędzi można wyświetlać dane o skuteczności konta, korzystając z widżetu znajdującego się w rogu okna przeglądarki. Można także włączać nakładki na reklamy bezpośrednio na swojej stronie, by otrzymywać więcej informacji o poszczególnych jednostkach reklamowych. Kliknięcie jednej z tych nakładek powoduje wyświetlenie nazwy boksu reklamowego, dodatkowych danych dotyczących skuteczności, docelowego i wyświetlanego URL-a reklamy oraz jej podglądu. Można tu również zablokować reklamę lub adres URL, więc jeśli jakaś reklama okaże się nieodpowiednia dla Twoich odbiorców, możesz natychmiast podjąć wobec niej odpowiednie działania, nie opuszczając swojej strony. Jeśli korzystasz z Centrum oceny reklam, możesz też zablokować reklamę bezpośrednio, co zostanie odzwierciedlone przy okazji kolejnej Twojej wizyty w tym centrum. Jeśli zablokujesz określony adres URL, zostanie on dodany do Twojej listy filtrów adresów URL. 

Oczywiście klikanie nakładek na reklamy generowanych przez pasek narzędzi jest dozwolone i nie powoduje naliczania nieprawidłowych kliknięć. Warto też pamiętać, że blokowanie reklam może zmniejszać Twoje potencjalne zarobki, gdyż powoduje ograniczanie konkurencji o przestrzeń reklamową w wyniku usuwania z aukcji ofert niektórych reklamodawców. To mit, że filtrowanie reklam może zapobiegać wyświetlaniu „nieopłacalnych reklam”. Jak zwykle zalecamy blokowanie tylko tych reklam, które uważasz za nieodpowiednie dla swoich użytkowników.

Więcej informacji na temat paska narzędzi Publisher Toolbar, m.in. instrukcje na początek, znajdziesz w naszym Centrum Pomocy. Mamy nadzieję, że ta nowa funkcja stanie się dla Ciebie użytecznym narzędziem do szybkiego sprawdzania skuteczności konta AdSense i zarządzania nim przy przeglądaniu stron internetowych. Jak zawsze będziemy wdzięczni za przesyłanie nam opinii i sugestii.

2 Komentarze:

trader pisze...

Zainstalowałem całkiem fajne narzedzie i ten plus że kliknięcie w nakładke nie skutkuje błednym klikiem w swoją reklame no bo czasem się to każdemu chyba zdarzyło. Jedynie co można by zmienić to to żeby w nakładce na reklame była dostępna historia z dłuzszego czasu z 30 dni i roku żeby można było te opcje zmieniać było by super :)

f( )rCe pisze...

Rewelacyjny pomysł. Biorąc pod uwagę, że to Beta - całość zapowiada się nieźle. Polecam. www.smartxtech.pl