Udoskonalanie reklam – Dostosowanie reklam do urządzenia

piątek, 13 stycznia 2012 | 13:10

Labels: , ,

W związku z rosnącą popularnością smartfonów i tabletów do przeglądania Twoich witryn użytkownicy wykorzystują coraz większą liczbę rozmaitych urządzeń. Charakteryzują się one różnymi rozmiarami ekranów i obsługują różnorodne funkcje. Niedawno zwracaliśmy uwagę na to, jak ważne jest posiadanie przyjaznych użytkownikowi witryn dla urządzeń przenośnych, a także omawialiśmy najlepsze sposoby zarabiania na nich. Aby pomóc Ci w wykorzystaniu tych możliwości, właśnie udostępniliśmy niestandardowe reklamy w sieci wyszukiwania dla komórek. Ponieważ chcemy pomagać Ci w zarabianiu za Twoją treść wyświetlaną na ekranach każdego rozmiaru, niebawem ulepszymy sposób wyświetlania reklam na różnych urządzeniach.

Udoskonalamy nasze reklamy tekstowe, które wkrótce będą wyświetlane w różny sposób, tak by miały najlepszą skuteczność w zależności od urządzenia, na którym są oglądane:

  • komputerów,
  • tabletów,
  • smartfonów.
Reklamy same rozpoznają urządzenie, na którym wyświetlana jest strona i będą się dostosowywały automatycznie, bez potrzeby wprowadzenia jakichkolwiek zmian na Twoich stronach.

Zwiększoną atrakcyjność i lepszą skuteczność reklam możemy osiągnąć dzięki wykorzystaniu unikatowych funkcji urządzeń przenośnych. Ponieważ ekrany są mniejsze, ograniczymy liczbę reklam przypadającą na boks reklamowy i zwiększymy rozmiar tekstu, aby reklamy były bardziej czytelne i widoczne.

Pomyśleliśmy również o użytkownikach ekranów dotykowych i w każdej reklamie udostępnimy duży przycisk, aby nie mieli oni kłopotu z wybraniem reklam. Poniżej można zobaczyć, jak długi baner (728 x 90 pikseli) będzie się prezentował na różnych platformach.

Komputer


Tablet


Telefon


Nieustannie szukamy rozwiązań pozwalających na zwiększenie skuteczności reklam, a rozmiar ekranu, na którym użytkownicy przeglądają Twoją witrynę, nie jest dla nas przeszkodą.

Sprawdzaj nasz blog Inside AdSense regularnie, aby nie przegapić informacji o ważnych nowościach.

0 Komentarze: