Jak zmiana rozmiarów reklam pozwoliła portalowi CareerPlanner.com zwiększyć przychody o 165%!

poniedziałek, 30 maja 2011 | 20:00

Labels: ,

careerplanner.comW roku 1997 Michael Robinson, założyciel CareerPlanner.com, zaczął realizować swoją pasję polegającą na pomaganiu ludziom w odkrywaniu prawdziwego powołania zawodowego. Początkowo chciał dotrzeć do szkół średnich i pracować bezpośrednio z uczniami, ale ostatecznie postanowił założyć witrynę, aby zachować swoją dotychczasową pracę. Dziś portal CareerPlanner.com pomaga uczniom szkół średnich, studentom i dorosłym w optymalnym realizowaniu kariery zawodowej i uczy, jak podjąć pracę lub zmienić jej profil.

W 2007 r. Michael wraz z głównym grafikiem CareerPlanner.com zdali sobie sprawę, że rocznie odwiedza ich 2,5 miliona osób, które nie kupują żadnych produktów CareerPlanner.com. „Ci ludzie wyraźnie czegoś szukali, jednak nie tego, co mieliśmy do zaoferowania” – mówi Michael. Dlatego postanowili wypróbować program AdSense. Dziś AdSense działa na ponad 95% stron portalu CareerPlanner.com, a witrynę odwiedza rocznie ponad 5,5 miliona użytkowników. Przychody z Google AdSense pomagają finansować działania badawczo-rozwojowe, rozwój IT oraz specjalne projekty marketingowe, które firma zawsze chciała realizować, ale nie miała na to środków.

Większe korzyści z programu AdSense

Michael skorzystał z porady zespołu AdSense i postanowił zaktualizować jednostki reklamowe AdSense w celu zwiększenia ich skuteczności. Zamiast trzech wieżowców 120 x 600, umieszczonych jeden nad drugim przy prawej krawędzi strony, Michael wstawił szeroki wieżowiec 160 x 600 w lewej kolumnie, średni prostokąt 300 x 250 pośrodku (zintegrowany z treścią widoczną po przewinięciu widoku strony) oraz drugi szeroki wieżowiec 160 x 600 w prawej kolumnie. Dopasował także schemat kolorów jednostek reklamowych do kolorystyki stron. Na początku zmiany zostały wprowadzone na 75% stron. W ciągu jednego miesiąca przychody z AdSense dla treści przychody wzrosły o 80%.

Ten szybki wzrost przychodów w pierwszym miesiącu skłonił Michaela do wprowadzenia kolejnych zmian na większej liczbie stron. Obecnie Michael ukończył optymalizację 99% swoich stron i zwiększył przychody z AdSense dla treści o 165%.

optimization_careerplanner„Najlepsze jest to – mówi Michael – że odkąd wprowadziliśmy zmiany optymalizacyjne, co miesiąc notujemy kolejne rekordy przychodów z Google AdSense”.

Zaloguj się na swoje konto i zaktualizuj swoje jednostki reklamowe jeszcze dziś!

1 Komentarze:

Flaming Media pisze...

ale tu nie ma nic nowego, jakiś archaiczny przykład