Nowe funkcje interfejsu AdSense

czwartek, 13 stycznia 2011 | 12:28

Labels:

Od czasu publikacji postu informującego o wprowadzeniu otwartej wersji beta nowego interfejsu AdSense, pracowaliśmy nad kilkoma dodatkowymi funkcjami. Pomogły nam w tym otrzymane liczne opinie dotyczące poprawy jakości naszej usługi. Z wielką przyjemnością przedstawiamy kilka zmian, które wprowadziliśmy z myślą o skuteczniejszym zarządzaniu kontem AdSense:

  1. W związku z tym, że większość naszych wydawców woli wyświetlać swoje zarobki na poziomie strony, a nie jednostki reklamowej, postanowiliśmy zmienić domyślne dane zawarte na Stronie głównej i stronie Raporty skuteczności. Z tego powodu powróciliśmy do wyświetlania danych na poziomie strony, a użytkownicy, którym zależy na sprawdzaniu danych na poziomie jednostki reklamowej, np. współczynnika klikalności (CTR), mogą skorzystać z karty Raporty skuteczności.

  2. Dostępny w menu rozwijanym selektor Zaakceptuj lub zablokuj reklamy, który służy do wyświetlania funkcji blokowania według produktu, został zaktualizowany w taki sposób, aby wywoływać nazwę produktu. Dzięki temu interfejs jest o wiele bardziej przejrzysty, co ułatwi pracę zwłaszcza użytkownikom korzystającym z wielu produktów.

  3. Wyświetlenia jednostki reklamowej i zapytania zostały nazwane „Żądaniami reklamy”, aby precyzyjniej opisywać sposób użycia tych statystyk w programach AdSense dla treści, AdSense dla wyszukiwania i w innych produktach. Żądanie reklamy jest rejestrowane za każdym razem, gdy jednostka reklamowa w Twojej witrynie zażąda od serwerów Google wyświetlenia reklamy (w przypadku reklam w sieci partnerskiej) lub gdy wyszukiwane jest określone hasło (w przypadku reklam w sieci wyszukiwania). Żądanie reklamy jest raportowane przy każdym wysłaniu żądania, nawet jeśli nie zostały zwrócone żadne reklamy, wyświetlane były bezpłatne reklamy charytatywne bądź reklamy rezerwowe lub jeśli żadne reklamy się nie pojawiły.

  4. W odpowiedzi na komentarze użytkowników zaktualizowane zostały terminy stosowane w sekcji Typy reklam na karcie Raporty skuteczności, takie jak reklamy tekstowe, graficzne, multimedialne, animowane graficzne i typu Flash. Wcześniej reklamy multimedialne były nazywane reklamami HTML, a animowane reklamy graficzne – obrazami dynamicznymi.

  5. Wydawcy korzystający z programów AdSense dla gier i AdSense dla wideo mają teraz możliwość nie tylko tworzenia i edycji kanałów, lecz także wyświetlania raportów dotyczących tych usług. Więcej informacji na temat programów AdSense dla gier (wersja angielska) i AdSense dla wideo (wersja angielska).
Jeszcze raz dziękujemy za wszystkie przekazane nam opinie. Powiadomimy Was o udostępnieniu kolejnych nowych funkcji. A tymczasem nadal dzielcie się z nami swoimi spostrzeżeniami na blogu lub naszym forum dyskusyjnym!

0 Komentarze: