Czas wykorzystać kierowanie na miejsca wyświetlania reklam!

poniedziałek, 13 grudnia 2010 | 12:10

Labels:

W związku z tym, że Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, użytkownicy wydają coraz więcej pieniędzy na zakupy przez internet. Podczas gdy nasi użytkownicy kupują prezenty dla swoich bliskich, wyszukują atrakcyjne oferty wypoczynku czy rezerwują wakacje, reklamodawcy coraz więcej inwestują w internetowe działania marketingowe, dzięki którym chcą zwrócić uwagę potencjalnych klientów. Oznacza to, że występuje większe zapotrzebowanie na powierzchnię reklamową w Twojej witrynie. Innymi słowy – masz szansę więcej zarobić! Nie przegap takiej okazji i skorzystaj z funkcji kierowania na miejsca docelowe.

W okresie przedświątecznym wielu reklamodawców tworzy kampanie promujące markę, które są kierowane na witryny AdSense w sieci reklamowej Google. Statystyki wskazują, że zdecydowana większość naszych największych reklamodawców prowadzi kampanie właśnie w sieci reklamowej. Aby mieć pewność, że ich marka zostanie zauważona przez odpowiednich konsumentów, często decydują się na zastosowanie kierowania na miejsca docelowe. Opcja ta umożliwia bowiem wyświetlanie reklam w witrynach w sieci reklamowej, które spełniają wymagania ich docelowych odbiorców.

Wykorzystaj zwiększone w tym okresie wydatki reklamodawców i spraw, by kierowali oni reklamy na określone sekcje Twojej witryny. Pozwoli Ci na to funkcja o nazwie miejsca docelowe reklam. Utworzenie miejsca docelowego reklamy spowoduje, że reklamodawcy AdWords będą mogli kierować reklamy na poszczególne sekcje Twojej witryny.

Wyobraź sobie producenta obuwia sportowego. Aby mieć gwarancję, że jego produkt dotrze do właściwego odbiorcy na święta, będą go interesowały witryny w obrębie sieci reklamowej, atrakcyjne dla wysportowanych mężczyzn z przedziału wiekowego 25-34, którzy poszukują obuwia sportowego. Aby dany producent mógł na podstawie tych kryteriów znaleźć wydawcę prowadzącego witrynę z artykułami sportowymi, wydawca powinien zadbać o utworzenie miejsc docelowych reklam dla określonych segmentów witryny. Ponadto bardzo przydatny może być opis witryny: informacje dotyczące segmentu demograficznego, odbiorców czy miejsca wyświetlania reklam w witrynie. Dzięki kierowaniu na miejsca docelowe dotrzesz bezpośrednio do reklamodawców, którzy chcą zwrócić na siebie uwagę Twoich czytelników i gotowi są wydać na to cały świąteczny budżet.

W ciągu najbliższych kilku dni opublikujemy więcej wskazówek dotyczących optymalnego wykorzystania funkcji kierowania na miejsca docelowe. A tymczasem, aby uzyskać więcej informacji na temat opcji kierowania na miejsca docelowe i dowiedzieć się, jak zacząć z niej korzystać, zapraszamy do naszego Centrum pomocy i obejrzenia tego filmu (tylko w wersji angielskiej). Nie trać ani chwili. Im szybciej się tym zajmiesz, tym wcześniej reklamodawcy zauważą Twoje miejsca docelowe reklam i uwzględnią Cię w świątecznych kampaniach!

0 Komentarze: