Cykl AdSense: Jak dobieramy witryny w sieci reklamowej Google pod kątem różnych reklamodawców?

poniedziałek, 25 października 2010 | 14:00

Sprzedaję sieć reklamową Google, obejmującą witryny ponad miliona wydawców, różnego rodzaju reklamodawcom, co umożliwia im dotarcie do klientów na każdym etapie cyklu zakupu. Reklamowanie w sieci reklamowej Google doskonale odpowiada potrzebom wymagającego pokolenia, pomagając zdobywać informacje na temat nowego produktu lub nadchodzącej wyprzedaży.

Jak korzystać z sieci reklamowej? Wielu moich reklamodawców uważa, że poruszanie się po niej nie jest łatwe. Jej zasięg jest ogromny i może być trudno wybrać spośród setek tysięcy witryn te najodpowiedniejsze. Kluczem jest odnalezienie takich uczestników ruchu, którzy są już zainteresowani produktami lub usługami oferowanymi przez reklamodawcę. Udzielając wskazówek klientom na temat reklamowania w sieci reklamowej, zawsze koncentruję się na powyższej zasadzie.

Reklamodawcy działają w wielu różnych branżach. Częścią mojego zadania jest przedstawianie im nowinek technicznych i kierowanie ich na witryny z tej dziedziny. Pracuję na przykład z klientami, którzy zajmują się sprzedażą akcesoriów do telefonów komórkowych, takich jak etui, obudowy, czy ładowarki. Gdzie w rozległej sieci reklamowej powinni oni umieścić swoje reklamy? Zadaniem mojego zespołu jest wskazanie im odpowiedniego kierunku. W tym przypadku moje zalecenie obejmowałoby wybranie kilku rodzajów witryn oraz wykluczenie niektórych stron ze względu na ich mniejszą trafność. Reklamodawcy często kierują reklamy na witryny zawierające recenzje gadżetów lub publikacje online o nowościach technicznych. Nasze reklamy telefonów komórkowych zostają wtedy zauważone przez odpowiednich odbiorców zainteresowanych tematem.

Zawsze promuję sieć jako miejsce, gdzie reklamodawcy mogą dotrzeć do swoich docelowych odbiorców w odpowiednim momencie. Z chwilą gdy reklamy trafiają na odpowiednich odbiorców, reklamodawcy mogą ich łatwo zaangażować online.

0 Komentarze: