Nowy wygląd jednostek reklamowych AdSense dla treści

piątek, 15 października 2010 | 19:00


Z wielką przyjemnością informujemy o wprowadzeniu ulepszeń w wyglądzie trzech jednostek reklamowych AdSense dla treści! Po przeanalizowaniu układu graficznego witryn wydawców oraz komentarzy z całego świata postanowiliśmy, że formaty reklam będą zajmować mniej miejsca, a ich strona graficzna zostanie ulepszona poprzez zmianę układu tekstu. Spędziliśmy wiele czasu na wypróbowaniu różnych możliwości i zaczynamy od wprowadzenia zmian w następujących jednostkach reklamowych:

  • Długi baner (728 x 90): tytuł, opis oraz adres URL mają obecnie postać wierszy zamiast kolumn (wyłączając przypadki, w których wyświetlana jest tylko jedna reklama)
  • Średnie i duże prostokąty (300 x 250, 336 x 280): adres URL wyświetlany jest w tym samym wierszu co tytuł.
W niektórych przypadkach wprowadzone zostało również kilka niewielkich zmian w rozmiarze czcionki. Przykładowo rozmiar czcionki długiego baneru zawierającego cztery reklamy jest o wiele bardziej czytelny.


W fazie testów przeprojektowane reklamy wykazywały niezwykle dużą skuteczność. Nadal będziemy eksperymentować i rozwijać formaty reklam, aby wspomóc generowanie przychodów z treści. Zachęcamy do przesyłania nam dalszych pomysłów w komentarzach poniżej.

0 Komentarze: