Przedstawiamy zespół specjalistów ds. Sieci reklamowej AdWords

poniedziałek, 13 września 2010 | 11:00


Czy nasuwa Wam się czasem pytanie, kto w Google pomaga reklamodawcom odnaleźć trafne witryny dla reklam kierowanych na miejsca docelowe?

Z przyjemnością przyznaję, że zajmuję się tym właśnie ja wraz z moim zespołem. Nazywam się Lindsey Kurz i zarządzam zespołem, który pomaga reklamodawcom poznać najskuteczniejsze sposoby wykorzystania witryn AdSense w Sieci reklamowej Google w celu osiągnięcia zakładanych celów marketingowych. Uczymy osoby reklamujące się w Sieci reklamowej sprawdzonych metod oraz skutecznego prowadzenia kampanii w witrynach wydawców AdSense.

To Wy, nasi wydawcy, pomagacie naszym reklamodawcom, oferując zasoby reklamowe wysokiej jakości. Celem mojego zespołu jest nauczyć reklamodawców jak najlepszego wykorzystania tych zasobów. A robimy to, na przykład, uświadamiając im, w jaki sposób mogą dotrzeć do użytkowników witryny. Jaka reklama może, na przykład, zainteresować osobę, która czyta artykuł? Bardzo możliwe, że szuka ona informacji, z tego względu lepiej może sprawdzić się reklama typu „Więcej informacji” niż „Kup teraz”. Mój zespół pomaga reklamodawcom w zrozumieniu takich różnic i tworzeniu trafnych reklam, dopasowanych do potrzeb Waszych użytkowników. Zanim reklamy zostaną wyświetlone na Waszych stronach, przechodzą jeszcze przez nasze algorytmy kierowania i biorą udział w standardowej aukcji reklam.

Zachęcam do czytania postów mojego zespołu, które będą pojawiać się w ciągu najbliższych kilku tygodni. Będziemy się z Wami dzielić poradami udzielanymi reklamodawcom. Omówimy konkretne rekomendacje w celu optymalizacji kampanii w Sieci reklamowej Google, a także bardziej ogólne sugestie, dotyczące na przykład dobierania komunikatów do odbiorców.

Wychodzimy z założenia, że jeżeli prawidłowo wykonamy naszą pracę, reklamodawcy będą tworzyć trafne reklamy na Wasze strony, co z kolei przyniesie korzyść Wam i Waszym użytkownikom.

0 Komentarze: